pühapäev, 15. september 2013

Nädalavahetus ja kuu aega Argentiinas

Laupäev algas mul kella 2 ajal,  sest eelmine päev lõppes hiliselt, kuna käisin sõbranna juures õhtust söömas ja "The Great Gatsbyt" vaatamas (hispaania keeles, ilma subtiitriteta ja ma sain isegi aru millest jutt käib!) Ja teadagi, et siin on õhtusöök ju öösel :D. Paljud küsivad mult, et miks siin hommikusöögiks enamasti kas ainult kohvi või tee on. Olen oma siin veedetud kuuga aru saanud, et see polegi väga vajalik, sest juba kella 1-2 ajal lõunasöök ja nädalavahetustel sellel ajal tavaliselt ärgataksegi. Lisaks kui õhtusöök on nii hilja, siis minul isiklikult hommikuti kõht väga tühi polegi. Koolipäevadel söön tavaliselt hommikuks puuvilja ja rohkem pole vajagi. Kui ma neile rääkisin, et Eestis söön hommikuks muna või pannkooke, siis naerdi mind välja :D. 
Peale lõunasööki viis mu hostisa mind Aguilaresesse, mis on Concepcionist umbes 20 minuti kaugusel olev linn. Ma läksin ühe klassiõe juurde, kelle juures tegime kooki. Siin on kõik üliüllatunud, kui ma ütlen, et oskan süüa teha. Kuna siin riigis on traditsiooniks, et vaid ema teeb süüa siis lapsed vist enne oma pere loomist ei oska isegi muna praadida :D  Me tegime Argentiina versiooni küpsisetordist(ei nõua erilisi oskusi nagu aga üllatunud oldi ikkagi :D), mis oli nii maitsev!! Peale seda näitas ta autoga mulle linna. Siin saab 16. aastaselt load teha, kui vanemad loa annavad, niiet enamusel mu klassist on load olemas. Me oleks jalutanud, aga õues sadas vihma(!). Siin on vihm väga harv nähtus, mis juhtub umbes kord 3 kuu jooksul. Ma ei kujuta ette millise kultuuri shokki üks  kohalik Eestis saaks :D
Algul pidin see õhtu San Migueli minema, aga kuna see jäi ära, siis läksime Concepcionis ühele Quince'le. Quince on  15. aasta sünnipäev, mis on väga oluline sündmus ühe Sudamericana elus.  See tähistab tüdruku saamist naiseks ja selle puhul korraldatakse, kas suur sünnipäeva pidu või viiakse kingitusena Disneylandi Orlandosse. Mõnel juhul ka mõlemat. Sinna minek on iga siinse väikese tüdruku unistus, niiet quince on väga suur sündmus. Ma ei saanud alguses aru, et kui see nii oluline on siis kuidas ma, kes ma olen täiesti võõras, sinna lihtsalt lähen (uste juures olid  ka turvamehed), aga kui kohale jõudsime siis nägime Camilaga oma füüsika õpetajat ja tuli välja,  et see oli tema tütre Quince :D Ja nii me sisse saimegi. Tegelikult polnud üldse väga oluline, kas sa teadsid sünnipäeva last või mitte, sest umbes tunni ajaga oli kogu see rahvamass, keda turvad algul läbi ei lasknud, sees. Teised pidid lihtsalt vähe rohkem pingutama ja vihma käes seisma kui meie. Sai jällegi palju tantsida ja tuttavaid näha. Kuid blond nagu ma olen, äratan palju tähelepanu. Ühel hetkel rääkisin ma klassivennaga juttu ja järgmisel hetkel ümbritsesid mind umbes kümme 14-15 aastast poissi, kes nõudsid, et ma ühte neist suudleks. Ma algul mõtlesin, et nad teevad nalja ja naersin nad välja, aga kui nad ei lõpetanud mulle lähenemist, siis ma olin küll väheke creeped out. Õnneks üks tuttav päästis mu sealt olukorrast ja me lahkusime sealt Quincelt. Selliseid asju päris igapäev ei juhtu :D Koju jõudsin poole 5 ajal ja vajusin kohe magama.  
Pühapäev on meie peres empañada päev ja neid süües ma seda praegu kirjutangi. 
Homme saab esimesed kuu aega mu vahetusaastast täis. Täpselt kuu aega on möödunud päevast kui ma astusin lennukile ja jätsin oma lähedastega hüvasti. Täpselt kuu aega on kulunud, et saada üle ajavahest (tundub võimatu, aga nii see on)  ja nüüd viimaks tunnen, et väsimus pole koguaeg kallal.  Need kuu aega pole kogu aeg olnud heaheahea ja lihtne, aga ma pole kordagi kahetsenud siia tulekut ja olen nautinud iga päeva siin.

Kallistused teile Eestisse!

Besos,

Katariina

PS! Suur aitäh veelkord mu emale, et tegid mul siiatuleku võimalikuks ja toetad mind igapäevaselt sealt 13 000 kilomeetri kauguselt. Armastan sind ülekõige ja kallistan kõvasti!

2 kommentaari:

  1. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  2. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    VastaKustuta